Դարձեալ մտածէ — Think Twice

Փակէ աչքերդ եւ թօթափէ այդ մխրճուող զգացումը
Փակէ աչքերդ եւ մինչեւ երեք համրէ
Փակէ աչքերդ եւ վերյիշէ, գիտեմ ինչ կը մտածես
Փակէ աչքերդ եւ իմ մասիս մտածէՀետաքքրական բաներ, նրբութիւններ
Քեզմէ աւելի մեծ, ինծմէ աւելի մեծ
Երկուշաբթի օրուան մելամաղձոտութիւնը կը զգամ
Աստուած իմ, քեզի համար ապաւէն ունիմԵւ ամէնօրեայ առաւօտը, որ կը գործածես
Հոս բաներ կան, որոնք չեն կրնար ընտրելՓակէ աչքերդ եւ թօթափէ այդ մխրճուող զգացումը
Փակէ աչքերդ եւ մինչեւ երեք համրէ
Փակէ աչքերդ եւ վերյիշէ, գիտեմ ինչ կը մտածես
Փակէ աչքերդ եւ իմ մասիս մտածէԱնկեղծ, շաքար, շամփանիէ, անհետացող, լուր տուր, անշահեկան
Շատ մարմնամնական է, պիտի յարատեւէ
եւ շատ պահանջկոտ փոքր ուղեղիս համար

Ինչո՞ւ բաւարար չափով երջանկութիւն չենք ունենար.
Ինչո՞ւ բնաւ չեն երեւիր.
Այդ բոլոր պահերը երբ շատ լաւ եւ հոգատար էինք
Որքա՛ն, բնաւ պիտի չգիտնանք

Փակէ աչքերդ եւ թօթափէ այդ մխրճուող զգացումը
Փակէ աչքերդ եւ մինչեւ երեք համրէ
Փակէ աչքերդ եւ վերյիշէ, գիտեմ ինչ կը մտածես
Փակէ աչքերդ եւ իմ մասիս մտածէ

Փակէ աչքերդ եւ թօթափէ այդ մխրճուող զգացումը
Փակէ աչքերդ եւ մինչեւ երեք համրէ
Փակէ աչքերդ եւ վերյիշէ, գիտեմ ինչ կը մտածես
Փակէ աչքերդ եւ իմ մասիս մտածէ

Փակէ աչքերդ եւ թօթափէ այդ մխրճուող զգացումը
Փակէ աչքերդ եւ մինչեւ երեք համրէ
Փակէ աչքերդ եւ վերյիշէ, գիտեմ ինչ կը մտածես
Փակէ աչքերդ եւ իմ մասիս մտածէ

Հաւաքեցի զայն ճաշի դադար առնելու նման
ընդունուածէն դուրս սեռաբանեցի
կարծես այդ բաւարար չէր, այլ պատճառ մը պէտք ունիմ

Այդ անիծեալ կեանքի քածը զիս լացուց
հետեւաբար կ՚ուզեմ աչքերը փորել
եւ այդքան մը ցաւի, որ կարծեմ կրնամ մեռնիլ
այո

 

Թողնել պատասխան

